αρχ. σελίδασυντακτική ομάδατρέχον τεύχοςπροηγ. τεύχηαναζήτησηοδηγίεςεπικοινωνίαenglish

 

τεύχος 12
(Άνοιξη 2008)

περιεχόμενα

περιλήψεις

βιογραφικά

περιεχόμενα

 

Προλογικό σημείωμα

 

 

Άρθρα

 

Ιωάννης Φούλιας

Οι μορφές σονάτας και η θεωρητική τους εξέλιξη: Θεωρητικοί του 19ου αιώνος (Β΄)

 

Χαρίκλεια Τσοκανή

Το τσάκισμα: ένα θεμελιώδες χαρακτηριστικό στη μορφή του δημοτικού τραγουδιού

 

 

“Μεταβάσεις”

 

Biljana Milanović

Οι σέρβοι συνθέτες του πρώτου ημίσεως του 20ού αιώνος και το επινόημα των Βαλκανίων

 

Melita Milin

Από τον κομμουνισμό στον καπιταλισμό μέσω των πολέμων.

Το μεταβαλλόμενο τοπίο της σέρβικης μουσικής (1985-2005)

  

Καίτη Ρωμανού

Στυλ και ιδεολογία. Το ψυχροπολεμικό μίγμα στην Ελλάδα  

  

Κώστας Παπαρρηγόπουλος

O Ξενάκης και το πέρασμα στην παγκοσμιότητα  

  

Σοφία Κοντώση

Η μετάβαση του έντεχνου ελληνικού τραγουδιού από την εθνική σχολή στη σύγχρονη τεχνοτροπία

  

Γιάννης Μπελώνης

Δημήτρης Μητρόπουλος: Ο μοναχικός δρόμος προς το νεωτερισμό

  

Γιώργος Βλαστός

Η πρόσληψη ως μεταβίβαση: η ελληνική αρχαιότητα κατά τον Albert Roussel

 

 

Μουσική πρακτική

 

Βασικά αναδιπλασιαστικά μοντέλα στην ενορχήστρωση

από τον Νέστωρα Ταίηλορ

 

 

Βιβλιοπαρουσίαση

 

Μουσική Ανάλυση και Ερμηνεία. Πρακτικά Β΄ Συνεδρίου Μουσικολογίας

από τον Γιώργο Βλαστό

 

 

Σπάνιες σελίδες για την ελληνική μουσική

 

Απόσπασμα από το De l’état actuel de l’art musical en Égypte του Guillaume André Villoteau (Α΄)

από την Αναστασία Κακάρογλου και την Καίτη Ρωμανού

 

 

 
© 2002-2021 Περιοδικό Πολυφωνία