αρχ. σελίδασυντακτική ομάδατρέχον τεύχοςπροηγ. τεύχηαναζήτησηοδηγίεςεπικοινωνίαenglish

 

τεύχος 31
(Φθινόπωρο 2017)

περιεχόμενα

περιλήψεις

βιογραφικά

περιεχόμενα

 

Προλογικό σημείωμα

  

  

Άρθρα

  

Ιωάννης Φούλιας

Το Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα, opus 18, της Ρένας Κυριακού: ιστορικό, πρώτη αναλυτική προσέγγιση, κριτική επανεκτίμηση και απόπειρα ένταξης του έργου στην ελληνική έντεχνη μουσική δημιουργία

  

Νέστωρ Ταίηλορ

Η δομική και λειτουργική σύσταση της χορωδίας στα φωνητικά έργα του Ι. Σ. Μπαχ

  

Αγγελική Σκανδάλη

Η διδασκαλία της μονωδίας στα ωδεία του Μ. Καλομοίρη και η καλλιέργεια της όπερας στις αρχές του 20ού αιώνα (1919-1939)

  

 

Μουσική πρακτική

  

Taksim: διαχρονικότητα και μεταμόρφωση. Ιστορικές αναδρομές, σχολιασμοί και αναστοχασμοί επάνω στην «επιτόπια» συνθετική πράξη του μουσικού-δημιουργού του makam

από τον Θύμιο Ατζακά

  

 

Βιβλιοπαρουσιάσεις

  

Katerina Levidou, Katy Romanou, George Vlastos (επιμ.), Musical Receptions of Greek Antiquity: From the Romantic Era to Modernism (Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 2016)
από τον Κώστα Καρδάμη

 

Giorgos Sakallieros, Dimitri Mitropoulos and his Works in the 1920s – The Introduction of Musical Modernism in Greece (Athens: Hellenic Music Centre, 2016)
από τον Δημήτρη Γιάννου

  

 
© 2002-2018 Περιοδικό Πολυφωνία