αρχ. σελίδασυντακτική ομάδατρέχον τεύχοςπροηγ. τεύχηαναζήτησηοδηγίεςεπικοινωνίαenglish

 

τεύχος 33-34
(Άνοιξη 2019)

περιεχόμενα

περιλήψεις

βιογραφικά

περιεχόμενα

  

Προλογικό σημείωμα

 

 

Άρθρα

 

Αναστασία Σιώψη

Η σκηνική δράση στο έργο του Richard Wagner με βάση τις μεταγενέστερες θεωρίες του

 

Ιάκωβος Σταϊνχάουερ

Η έννοια της μίμησης στον T. W. Adorno

 

Αλέξανδρος Μπαλτζής

Η κριτική θεωρία στο νέο πλαίσιο παραγωγής πολιτισμού

 

Irmgard Lerch-Καλαβρυτινού

Χιούμορ, ειρωνεία και σάτιρα στην μεσαιωνική μουσική

 

Γιώργος Φιτσιώρης

14ος αιώνας: Ars Nova, μία νέα τέχνη γεννιέται

 

Καίτη Ρωμανού

Τα “βυζαντινά μοτέτα” του Guillaume Du Fay

 

Ιωάννης Φούλιας

Ο Anton Reicha και η πρώτη συστηματοποίηση των μουσικών μορφών στον 19ο αιώνα

 

Νίκος Μαλιάρας

Θεόφραστου Σακελλαρίδη, Περουζέ. Μια όπερα εν τω αναγεννάσθαι

 

Θοδωρής Καραθόδωρος

Ανιχνεύοντας τις μορφοπλαστικές ιδιότητες του Λεγέτου στο έργο Legetos για δύο βιολιά του Δημήτρη Τερζάκη

 

  

Ανακοινώσεις σε συνέδρια

 

Γνήσιος Έλληνας, φύσει οριενταλιστής ή νοσταλγός κοσμοπολίτης; Αναζητώντας τις ταυτότητες του Αιμίλιου Ριάδη μέσα από τον κύκλο τραγουδιών για φωνή και πιάνο Εννιά μικρά ρωμέικα τραγούδια

από την Σοφία Κοντώση

 

«Οι μεν γαρ τον λόγον προέκριναν, οι δε την αίσθησιν, οι δε το συναμφότερον». Η διαστηματική αποτύπωση ως διαχρονική αναζήτηση στη θεωρία της ελληνικής μουσικής

από τον Αντώνη Ι. Κωνσταντινίδη

  

 

 
© 2002-2021 Περιοδικό Πολυφωνία